قسمت پنجم رمان رویالVsپاپ استار پارت اول
قسمت پنجم رمان رویالVsپاپ استار پارت اول

مریکا-خ..خوشبختم پرنسس

از اونور

کامیو

-از دست این دخترا یه ذره شرم و حیا ندارن

تزوکا-کامیو میتونی اسم اون دخترا رو بگی؟

-البته اونی که شر و شیطون بود اسمش مرلیاس اون یکی که کنارش بود اینهیه اس اون دوتا باهم خواهرن اون یکی که فضول بود اسمش سایو اون یکی که یخورده اروم بود رویا بود و...

تزوکا-ببینم اون دوتا دختر اولی باهم خواهرن  اصلا شبیه هم نیستن 

-اره منم اولش باور نمیکردم ولی اونا...

داشت از دهنش یه چیزی میپروند که من غیر منتظره پریدم تو اتاق و از پشت جلوی دهن کامیو رو گرفتم

مرلیا-ای کامیو دهن لق صد دفعه گفتم حق نداری چیزی بگی فهمیدی وگرنه لت و پارت میکنم

-اوهوم

ولش کردم و یه پسگردنی محکم زدم بهش

-چرا میزنی

اینهی-برای درس زندگیت که دیه حرف اضافی نزنی 

من و اینهی رفتیم اتاقمون .مرلیا

-میگم اجی.... یدفعه صدای در اومد 

یعنی کی بود خخخ بمونید تو خماری

چون پارت اوله نظر بدید ندید فرقی نمیکنه


[ سه شنبه 24 آذر 1394 ] [ 19:26 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 288 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )